Bu kızlar nereye gidiyor?

Beni tanıyanlar bilir, hali ruhiyetimle tam bir nezaket örneğiyimdir. Kibarlıktan hoşlanır çevremdekilere canım diye hitap ederim. Sevdiğim kardeşlerimi -ki bunlarla aynı anneden doğmamışızdır- telefonuma erdalım, mustafam diye kaydeder telefonu açtığımda "aşkım naber" derim. O kadar ki küfürün havalarda oksijen kadar yoğun olduğu sohbet ortamlarında cnm cicim muhabbetleri yüzünden beni ilk başta bayan zannedip asılanlar olur :). Sonra durumun farkına varıp ambiyane tabirle arkalarına baka baka giderler, "acaba beni mi işletti" diye.

Bunları niye anlattım. Malumunuz herkesin aklında bir kabul vardır: bayanlar nazik, erkekler kaba. Fakat yıllarca bunu inkar eden ve "olur mu canım ben nice kibar erkekler gördüm, erkekler de en az bayanlar kadar kibar olur" dediysem de son zamanlarda yanılgıya düştüğümü fark ettim. Yanılgıya düşmemin sebebinde ise erkekler değil bilakis bayanların kirli çamaşırlarının kendi istekleri üzerine ortaya çıkması yatıyor. Bizim nizaket emsali bayanlarımız facebook ortamına girdiği zaman artık yapmacıklığa son verip içinden geliyorsa öyle davranmaya ve bu gizli yanlarını deşifre etmeye başladılar. İlk izlediğimde "yok artık" dediğim videoların devamı çıkmaya başladı. İşin acı tarafı kızlar "yaa kızlar da böyle yapar mı?" demeden "aa ne var ki bunda ben de yapıyor hatta bak benim de böyle bir videom var" deyip önce face'e daha sonra da alem-i internete kendilerini rezil ettiler, etmeye devam ediyorlar.

İlk izlediğim video kızların kendi arasındaki kavgasıydı. Aman Allâh'ım o ne biçim bir görüntü öyle... 3 tane kız, içlerinden birisi REİS diye tabir ettiğimiz (tabirimi mazur görün) it, kopuk sürüsünün lideri... Bu çakallar başka bir kızı kenara çekmişler bir güzel dövüyorlar. Evet... Evet... dövüyorlar. Saçlarından sürükleyip tokatlar, tekmeler atıyorlar. Bu görüntü bir erkeğe bile yakışmazken bunu kızlardan görmek beni hayrete düşürmüştü. Peki kızlarımızı bu denli bir şiddetin içine çeken şey ne? İşte bu sorunun cevabını Başyazarımız zaten verdimiş :)

Siz normalde sadece erkekler mi, kızlar için farklı düşünceler kuruyor sanıyorsunuz, sadece erkekler mi kızlara laf atıyor sanıyorsanız, sadece erkekler mi bayanları taciz ediyor, sadece 2-3 erkek bir araya geldiğinde mi karığkız muhabbeti yapıyor, sadece erkekelr mi kızların peşinden koşuyor sanıyorsunuz? Eğer böyle düşünüyorsanız, gerçekten safsınız.

İşte kızların kavga sebebi. Eğer erkekler bir kız için kavga ediyorsa ben bu iki erkeğin aklından zoru olduğunu düşünürüm, ama eğer kızlar bir erkek için kavga ediyorsa bunların zoru olacak aklının bile olmadığını düşünürüm :)

Zannetmeyin ki bu video bi tane var. Bunun gibi onlarca video var, kızlar birbirlerine giriyorlar. Fakat sorun sadece kavga etmeleri değil. İnternet dünyasının çok eskilerinden olmamakla birlikte mesleğim icabı internet sosyalleşmelerinde bulunduğum için aradaki mesafeyi kapattığımı düşünen biri olarak bir çok bayanla tanıştım. Bir kısmı chat platfromlarında, bir kısmı forum ve bilgi paylaşım ortamlarında... Hepsinde de karşılaştığım bir husus, kızlar küfrediyor. Hemde her cümlenin sonuna "aq" ikilemesini koyacak kadar. Bunla da kalmıyorlar küfürlerle dolu videolar çekip bu halleriyle övünüyormuş gibi yayınlıyorlar.

Tüm bunlardan sonra bize şu soruyu sormak düşüyor:"Bu kızlar nereye gidiyor böyle?"

0 yorum:

Yorum Gönder

Bookmark and Share